Bara Sotis kvar!

Nu är det bara lilla Sotis kvar! Hon är vit med "sotade" öron och runt ögonen. Ögonen är bruna. Hon är en mycket glad och nyfiken liten tjej! Väldigt tam då jag och familjen hållt på med henne mycket (första gången hon satt i min hand var hon 10 dagar gammal).
Jag tror defenitivt att hon skulle passa som hoppkanin eftersom hon älskar att skutta.
Sotis gosar även i knät, helst efter hon fått springa lite på golvet. Hon är även hundvan.
Jag vill att hon ska komma till ett hem där hon får mycket kärlek och ompyssling!


Alla bilder utom första (med text) är tagna imorse. Filmade även lite också! Här är en nyvaken, pigg och alert Sotis i sängen!

Har problem med att ladda upp klippet så det kommer så snart som möjligt!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0